Ariba, Innkjøp

Moderniser din innkjøpsprosess på 12 uker med SAP Ariba og Stretch

Innkjøp er en viktig del av verdikjeden for alle organisasjoner. Det er også noen av de prosessene som skaper mest hodebry, da mange i organisasjonen involveres. Det er mye papir, manuelle steg og ikke minst kostnad og tidsforbruk. Automatisering av prosessene gjør ofte mer vondt enn det smaker og man tar derfor til takke med situasjonen man jobber med. Dette gjelder spesielt for små og mellomstore selskap. Dette er nå i ferd med å bli endret!

Ny pre-konfigurert Ariba løsning for SMB markedet

SAP Ariba har nå lansert en moderne, pre-konfigurert løsning som passer både store selskap og de litt mindre. Det betyr en kort og effektiv implementeringsprosess med lavere kostnader for både prosjekt og lisenser, samt et brukergrensesnitt som alle som har handlet på nett intuitivt forstår.

En digital innkjøpsprosess som gir deg følgende forretningsverdi:

  • Besparelser grunnet flere innkjøp på eksisterende avtaler
  • Kontroll ved at bestillinger godkjennes før det sendes til leverandør
  • Optimering av arbeidsoppgaver da alle de ansatte selv lager sin bestilling.
  • Og kanskje viktigst av alt – en enkel og moderne løsning for hele selskapets innkjøp

Går du med tanker om å modernisere ditt innkjøp eller vil forstå hva det innebærer? Den 24-25 Oktober kan du treffe vår Procurement Transformation lead, Erik Andresen på vår stand på SBN. Erik vil også holde et foredrag om den nye SAP Ariba løsningen på SBN Onsdag 25.10 kl 1000.

 

Del dette innlegget