Atlassian Subject Matter Expert

Frigjør kreftene i teamene på alle nivåer

Når Atlassian-verktøyene fungerer som et nav i virksomheten, blir de forretningskritiske. Teamene velger JIRA, og ofte er det ett team som introduserer verktøyet før bruken sprer seg utover i organisasjonen. Virksomheten behøver veiledning for å kunne konfigurere JIRA Software, Confluence, Bitbucket på en hensiktsmessig måte som gir synergieffekter for hvert team.

Dere har team som leverer forretningsverdi i raskere sykluser, og de fortjener støtte fra et verktøy som er i kontinuerlig utvikling. Atlassians verktøy kan brukes som en støtte for å frigjøre kreftene i teamene. Dere har verken tid eller krefter å bruke på feil konfigurasjoner som hindrer fremdriften i teamene. Samle prosessene og ta skrittet mot et proaktivt arbeid med støtte fra en Atlassian SME.

Konfigurer Atlassian verktøy riktig

Stretch Atlassian SME har lang erfaring med å implementere Atlassian-verktøy i forskjellige bransjer. Vi kan utnytte det til å implementere ny funksjonalitet, øke verktøystøtten og sette opp planer og forvaltningsmodeller. Stretch Atlassian SME har erfaring med å omsette kundens behov til bærekraftige løsninger både i prosesser og konfigurasjon av verktøy. Uten styring kan konfigurasjonen bli viltvoksende og lite oversiktlig, mens for sterke begrensninger struper teamenes potensiale. Våre Atlassian SME-er hjelper dere med å dyrke frem en god balanse mellom styring og enkelhet. Målet er en fruktbar verktøystøtte som gjør at dere kan gi kundene forretningsverdi oftere og på et tidligere tidspunkt.

Våre Atlassian SME-er er en del av Atlassian solution-teamet vårt, og dere får dermed tilgang til spisskompetansen i hele teamet. I 2004 da kjernemedarbeiderne i Atlassian SME-gruppen startet som konsulenter, var Atlassian det samme som JIRA. Nå finnes det en hel portefølje med verktøy som kan støtte hele ALM- eller SDLC-prosessen. Våre SME-er kjenner hele Atlassians verktøysortiment, inkludert markedsledende tilleggsprogrammer fra Marketplace som for eksempel ScriptRunner, Tempo og EazyBi.

Bruk JIRA og Confluence i en optimal måte

Ved hjelp av verktøykunnskapene våre kan dere få maksimal effekt av JIRA og Confluence. Vi kan også hjelpe dere med å tilpasse prosessene, slik at de samsvarer med ITIL eller PM3. Vi er stolte over å være en del av Atlassians partnerprogram, og konsulentene våre holder seg oppdatert om hvilke produkter og prosesser som kreves for at verktøystøtten skal fungere optimalt. Ønsker dere å få orden i krav, programfeil, prosesser, risiko eller andre typer flyt? Trenger dere et nytt dynamisk intranett eller en ny wiki? La noen av Skandinavias mest erfarne Atlassian-konsulenter beskrive hvordan vi hos Stretch kan hjelpe dere med å nå et nytt nivå.

Tenk fremtid

Hva har vellykkede team til felles? De tenker fremover. Våre Atlassian SME-er hjelper deg med å legge en plan som gir teamene riktig verktøystøtte i dag og i en foranderlig fremtid.

Frigjør kreftene i teamene på alle nivåer. Stretchs Atlassian SME-er har Stretch Atlassian Solution-teamet i ryggen og dermed en unik evne til å gi strategiske råd om hvordan dere kan konfigurere og sette sammen riktig støtte ved hjelp av Atlassians forskjellige verktøy (JIRA Software, JIRA Service Desk, Confluence, Portfolio for JIRA og utviklingsverktøy som Bitbucket og Bamboo). Vi støtter deg gjennom hele prosessen, i alt fra lisensspørsmål, installasjon, driftsetting, konfigurasjon, kurs, workshops til veien mot riktig administrasjon.

Dere er klare til å ta neste skritt, vi gir dere drivkraft til å finne bærekraftige løsninger som forenkler det daglige arbeidet for alle teamene deres.

Hvis dere kan stole på at sentrale, forretningskritiske verktøy fungerer best mulig, kan dere bruke kreftene til å fokusere på kjernevirksomheten.

Vil du vite mer? Ikke nøl med å kontakte oss med spørsmål eller tilbudsforespørsler. Sjekk vår tjenesteside om Atlassian nå!

Les også