Kundenære løsninger (CRM)

Beholde kundene og få nye!

Lønnsomme og gode kunderelasjoner ved hjelp av CRM

I ett tøft marked strever de fleste organisasjoner etter å effektivisere prosesser, øke inntektene og å oppnå gode resultater og fremgang. Gjør dere også det? Vi vet at en forutsetning for å nå disse målene er å beholde gode kunderelasjoner ved hjelp av en vellykket CRM-satsning. En ny kunde kan ta lang tid å skaffe, men kan mistes på kort tid. En vellykket CRM-satsning hjelper dere med å beholde kunder og øker muligheten for å fange opp nye.

Hvorfor CRM

CRM står for Customer Relationship Management og handler først og fremst om å fokusere på sine kunderelasjoner på en effektiv måte. Dagens kunder er stadig mer forandringsvillige, uansett marked, og dette fører til at kravene til gode kunderelasjoner øker. Kunderelasjoner er blitt ett viktig konkurranseparameter.

Ett godt CRM-system hjelper dere med å fokusere på de riktige tingene i deres kunderelasjoner. Ved å tilpasse systemet utifra deres behov vil dere kunne nå deres målsetninger og få maksimal verdi for deres investering. Statistikk viser tydelig sammenhengen mellom en vellykket CRM-satsning og

CRM

Skap suksess med deres CRM-satsning

Vi på Stretch har erfaringen og kunnskapen om hvordan dere kan lykkes med deres CRM-satsning og vi tror på små steg for å skape verdi. Vi tror på ett tett samarbeid for å lykkes og vi mener at IT og forretningssiden i selskapet skal jobbe som ett team. Vi nøyer oss ikke kun med å tilpasse systemet etter deres behov, vi veileder dere gjennom hele prosessen inntil begge parter er fornøyd med leveransen. Vi lever selv etter læren om å utvikle og vedlikeholde gode kunderelasjoner.
Våre CRM-konsulenter er alle eksperter på en eller flere av de ledende CRM-plattformene og utvikler gode løsninger som går hånd-i-hånd med deres målsettinger. Vil dere vite mer? Kontakt oss for å få innsyn i flere suksessfulle referansecase eller sjekk Stretchbloggen, der vi har samlet spennende lesning om trender innenfor CRM og hvordan det kan bidra til økt verdiskapning.

Les også